بخش دوم کتاب «هفت عادت مردمان موثر» در کانون قزوین بررسی شد

دومین وبینار استانی معرفی و بررسی کتاب «هفت عادت مردمان موثر»ویژه کارکنان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ18 اسفند 1400 ، دومین وبیناراستانی معرفی و بررسی کتاب «هفت عادت مردمان موثر»برای کارکنان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد

در این برنامه «مهدی مردانی»کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، شاعر و نویسنده، بخش دوم این کتاب را با همراهی همکاران خود معرفی و بررسی کرد.

وی براساس محتوای این کتاب شماری از عادت‌های اثرگذار در افراد موثر را برای همکاران خود برشمرد.اهمیت ایجاد تفکر و بینش برنده، ایجاد رقابت و تکنیک‌های موثر آن، ایجاد نیروی جمعی و اثرگذاری کار گروهی، بازیابی نیروها، ایجاد ثبات و اهمیت بازنگری به گذشته برای درس گرفتن از اشتباهات، از جمله مواردی بود که در این نشست مجازی مطرح شد.

این وبینار به شیوه یک کارگاه برگزار شد و مربیان به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دادند.

گفتنی است، «هفت عادت مردمان موثر» نوشته‌ی «استفان کاوی»ترجمه محمدرضا آل یاسین از جمله کتاب‌های روان‌شناسی حوزه‌ی موفقیت است که توانسته است مخاطبان زیادی در سراسر دنیا پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =