تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید کانون زبان ایران مرکز خراسان رضوی

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید کانون زبان ایران مرکز خراسان رضوی با حضور رییس‌ کانون زبان ایران، مدیران استانی و شهرستانی، ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در اداره کل کانون خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، این مراسم با حضور غلام‌رضا کیانی رییس کانون زبان ایران، ابراهیم زره ساز، مدیر کل کانون استان و هم‌چنین مدرسان و مسوولان مراکز آموزشی زبان در اداره کل کانون خراسان رضوی برگزار شد.

رییس کانون زبان ایران در آیین تکریم و معارفه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم به‌صورت حضوری، از زحمات و خدمات جواد نکوزاد در دوره مدیریت کانون زبان استان و حمایت‌های مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان رضوی  در جهت پیشبرد اهداف مشترک تقدیر و تشکر کرد.

غلام‌رضا کیانی با تشریح روند انتخاب سرپرست جدید کانون زبان، از وی به‌عنوان فردی پرتلاش نام برد که با حمایت همه‌ جانبه‌ی مدرسان و مسوولین می‌تواند به روند رو به رشد کانون زبان استان کمک شایانی داشته باشد.

رییس کانون زبان ایران در ادامه آغاز دوره های آیلتس در خراسان رضوی را اتفاقی مثبت دانست و گفت: می توانیم با تعامل وارتباط گرفتن با شرکت ها و مدارس ادارات به جذب زبان‌آموز کمک کنیم تا شعار مشتری برای کیفیت و کیفیت برای مشتری محقق گردد.

وی ادامه داد: در بحث  ارزیابی  مدرسین و کارکنان کارهای خوبی انجام گرفته که ارزیابی ها از طریق سامانه ارزیابی انجام خواهد گرفت و در خصوص آزمون‌های آنلاین کارهای موثری انجام شده آزمون‌های آنلاین توسط همکاران داخلی برگزار می‌گردد که باعث صرفه جویی بالایی خواهد شد

وی با اشاره به شعار «ایران برای کانون، کانون برای ایران»، گفت: کانون زبان ایران می‌تواند منشا کانون محبت، صمیمیت، تربیت و فرهنگ باشد، اگر همه ‌با هم برای برای ارتقای آن تلاش کنند و به کلمه‌ی ما می‌توانیم در این حوزه معنا ببخشیم.

پرسش و پاسخ با مدرسان حاضر در این مراسم، تشریح وضعیت موجود در کانون زبان، بررسی مشکلات موجود، ارزیابی وضعیت کانون زبان خراسان رضوی و ترسیم افق پیش رو از جمله صحبت‌های دیگر غلامرضا کیانی در این مراسم بود.

دراین مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ضمن خیر مقدم به رییس کانون زبان ایران و حاضرین، از تلاش‌های جواد نکوزاد مدیر پیشین کانون زبان استان تقدیر کرد و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت نمود.

ابراهیم زره ساز در ادامه گفت: کانون زبان  و کانون پرورش فکری یک مجموعه یکپارچه هستند که با هماهنگی و ارتباط بیشتر می‌تواند خدمات بهتری به جامعه هدف ارایه کنند

مدیرکل کانون استان دادامه داد: خراسان رضوی با توجه به ظرفیت های که دارد می تواند قطب زبان در کشور باشد.

در انتها نیز حکم انتصاب به‌عنوان سرپرست جدید غلامرضا زارعیان کانون زبان خراسان رضوی توسط رییس کانون زبان ایران به وی اهدا و با اهدای لوح تقدیر از زحمات جواد نکوزاد مدیر پیشین این کانون قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =