برگزاری چهاردهمین نشست «دنیای من  دنیای کتاب»

چهاردهمین نشست «دنیای من دنیای کتاب» پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان  رضوی، چهاردهمین نشست «دنیای من  دنیای  کتاب»   با موضوع نقد و بررسی کتاب «ژاکتی برای ایلیا» روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، با حضور مجازی جمال الدین اکرمی، نویسنده کتاب، فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون، محبوبه  بزم آرا، معاون فرهنگی کانون خراسان رضوی، کارشناسان، مربیان و اعضای مراکز  به  صورت حضوری و مجازی  در مرکز تخصصی ادبیات، مرکز ۱۰ مشهد برگزار شد.

محبوبه بزم آرا درابتدای نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وعید باستانی نوروز حضور فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و سایر میهمانان این ویژه برنامه خیر مقدم گفت.

بزم ارا در ادامه به هدف برگزاری  این نشست اشاره کرد و افزود: به منظور معرفی کتاب‌های چاپ جدید کانون به کودکان و نوجوانان و خانواده ها، آشنایی با کتاب‌های چاپ سال‌های۱۳۹۹ و۱۴۰۰این ویژه برنامه برگزار گردیده است.

معاون فرهنگی استان با تاکید بر اهمیت مطالعه هدفمند و فعال گفت: با مطالعه کتاب سطح دانش شما افزایش می یابد، کلمات بیشتری در معرض دید شما قرار می‌گیرند و همین امر باعث می‌شود هر روز به دایره واژگان شما افزوده و اثرات مطالعه شما در صحبت هایتان، نوشته ها و رفتارتان پدیدار شود.

در ادامه مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون ضمن خرسندی از برگزاری این نشست گفت : کتاب‌های کانون با نظر به نیازکودکان ونوجوانان منتشر می‌شود و آگاهی از نظرات و پیشنهادات مخاطبین کودک ونوجوان  بی گمان در چاپ کتاب‌های ارزنده و قوی  کمک زیادی به انتشارات خواهد کرد.

در ادامه این برنامه اعضای کانون، کتاب «ژاکتی برای ایلیا» را از زاویه‌های مختلف نقد و بررسی کردند.

در پایان جمال الدین اکرمی، نویسنده کتاب «ژاکتی برای ایلیا» ضمن ابراز خرسندی از نقد اعضا گفت: نقد و نگاه کودکان و نوجوانان بر یک کتاب خیلی مهم است چرا که نویسنده می‌تواند کتاب را از نگاه مخاطب ببنید و این در روند کار او موثر است.

بعد از این نشست اعضای کانون خراسان رضوی  از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =