برپایی نشست تخصصی تصویرگری

در حاشیه برپایی نمایشگاه جدیرترین کتاب‌های منتشر شده کانون، نشست تخصصی تصویرگری در دانشگاه فردوس با حضور مدیرکل کانون خراسان رضوی و مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، در حاشیه نمایشگاه کتابهای منتشر شده کانون در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نشست تخصصی بررسی تصویر گری روز سه شنبه ۲۴ اسفند با حضور ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون، فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت برانتشارات کانون پرورش فکری، استادان، کارشناسان و دانشجویان حوزه تصویرگری درمحل موسسه آموزش عالی فردوس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مدیرکل کانون استان درابتدای نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید باستانی نوروز، ازحسن نظر دکتر علی اکبر زاده مدیرعامل کانون که استان خراسان رضوی را به عنوان فتح باب نمایشگاه محصولات کانون انتخاب کردند قدردانی کرد و حضور فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و سایر میهمانان این ویژه برنامه راخیر مقدم گفت.

ابراهیم زره ساز در ادامه به محصولات فرهنگی، هنری و ادبی کانون اشاره کرد و افزود: کانون به محصولاتش همیشه افتخار می کند وبه شدت، حدت ودقت جهت چاپ و نشر کتابهای مناسب و ارزنده برنامه ریزی می کند.

زره ساز به فراهم بودن هم‌افزایی بین کانون و دانشگاه اشاره کرد و و گفت: این نشست می تواند نقطه آغازی برای همکاری کانون با یک مجموعه آموزش عالی باشد و پیشنهاد  می‌کنم تا پاتوقی برای دانشجویان رشته تصویرگری تشکیل شود تا در آن جوانان به مباحث حوزه تصویرگری بپردازند.

در ادامه نشست فاطمه طارمی به سابقه پنجاه ساله کانون پرداخت و گفت: کانون اولین جایی بود که در کشورمان تصویرگری حوزه کودک را رقم زد وکتاب مخصوص کودک را تولید کرد و به تبع آن تصویرگری کتاب کودک شکل گرفت.

طارمی افزود:کتاب‌های منتشر شده کانون به جهت عبور از فیلترها و شوراهای کارشناسی در حوزه نویسندگی وتصویرگری کتاب‌های گزیده وسنجیده شده ای هستند.

در پایان این نشست تخصصی  مدیرکل کانون استان و مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون به همراه اساتید دانشگاه فردوس از نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده کانون و  نمایشگاه آثار تصویرگری و نقاشی دانشجویان دانشگاه فردوس که  از شنبه ۲۱ اسفند در محل دانشگاه فردوس برپا بود دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =