برگزاری جشن «نوروز انتظار» در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

زبان‌آموزان کانون زبان ایران به مناسبت گرامی‌داشت نیمه‌ی شعبان و تقارن آن با روزهای آغاز سال نو جشن نوروز انتظار را با اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن نوروز انتظار در کانون استان برگزار شد.

در این جشن، که به مناسبت نیمه‌ی شعبان تدارک دیده شده بود، مدیرکل کانون استان در جمع زبان‌آموزان کانون زبان ایران- مرکز زاهدان ضمن تبریک این عید بزرگ، ایجاد شور و نشاط و تفهیم معرفت انتظار را از جمله هدف‌های برگزاری این ویژه‌برنامه عنوان کرد و گفت: با انجام کارهای نیک، راستگویی، مهربانی، کمک به دیگران و داشتن صفت‌های نیکوی انسانی می‌توانیم زمینه‌ی ظهور امام زمان(عج) را فراهم نماییم.

معصومه هادی در ادامه «کاربردی کردن» یادگیری زبان‌های خارجی در زندگی روزمره را یکی دیگر از اهداف برپایی این جشن دانست که «یادگیری بهتر و ماندگاری» از جمله دستاوردهای آن است.

مدیر کانون زبان ایران در ادامه با تبریک موفقیت‌های زبان‌آموزان در طول سال ۱۴۰۰، از آنان به جهت حضور فعالشان در کلاس‌های برخط قدردانی کرد و ادامه داد: تلاش و پشتکار در یادگیری زبان‌های خارجی یکی از راه های موفقیت در زندگی کاری و تحصیلی است که استمرار این فعالیت‌های معنادار به پیشرفت و شکوفایی استعدادهای زبان آموزان کمک خواهد کرد.

سپس تعدادی از زبان‌آموزان با موضوع انتظار حضرت مهدی(عج) و نوروز مطالبی را به زبان‌های خارجی اجرا کردند.

در ادامه تیم اعزامی از قم برنامه‌های فرهنگی مفرح همچون مسابقه‌های اطلاعات عمومی، سرگرمی، بازی و رقابت‌های شاد اجرا کردند که شور و نشاط را برای مهمانان به ارمغان آورد. در این برنامه علاوه بر همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تعدادی از کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر با همکاری دفاتر تسهیلگری حضور داشتند که روزی به یادماندنی برای آنها رقم خورد.

گفتنی است در پایان به شرکت کنندگان در جشن، هدیه و یادگاری اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =