بازدید مدیرعامل کانون از مناطق عملیاتی شهر مهران و دیدار با زائران راهیان نور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان ایلام از مناطق عملیاتی شهر مهران بازدید و با زائران راهیان نور دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ابتدای این سفر مهدی علی‌اکبرزاده ضمن حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام و ادای احترام به مقام شهیدان دفاع مقدس از رصدخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ایلام بازدید و دستور لازم برای مساعدت در تعمیر و تجهیز این مکان را صادر کرد.
 
علی‌اکبرزاده همچنین به شهر مهران رفت و از یکی از مراکز کانون این شهر نیز دیدن کرد و پای درددل مربی این مرکز به نمایندگی از مربیان پاره وقت استان نشست و به بررسی مشکلات و چالش‌های مطرح شده پرداخت.

وی در سفر به این شهر همچنین از مناطق عملیاتی شهرستان مهران در دوران دفاع مقدس بازدید کرد و با برخی زائران اردوهای راهیان نور به گفت‌وگو پرداخت.

مدیرعامل کانون در روز ۷ فروردین و در ادامه این سفر و با همراهی علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری، مدیران کل کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ایلام و جمعی از مقام‌های محلی باحضور در منزل دانش‌آموز شهید شوکت محمدزاده با خانواده این شهید دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.
حضور در منزل زنده‌یاد فرحناز محمدی از همکاران مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام که به تازگی دارفانی را وداع گفته است و ابراز همدردی با خانواده وی پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به استان ایلام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =