آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری کانون استان همدان از ۲۷ فروردین‌ماه

مدیرکل کانون استان همدان طی مصاحبه‌ای از ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار از شنبه ۲۷ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده طی مصاحبه‌ای از شروع ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار خبر داد و گفت: ثبت‌نام هشتمین دوره کارگاه‌های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.
مدیرکل کانون تعداد کارگاه‌های برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون را ۷ و تعداد کارگاه‌های حضوری را بیش از صد عنوان بر شمرد و بیان داشت، این کارگاه‌ها  از پنج‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.
وی نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، کلاژ، شعر و قصه را از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار عنوان و خاطر نشان کرد، علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
ضرابی‌زاده از خانواده‌ها خواست از تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه با مراجعه به سایت مجازی کانون استان همدان به نشانی hamedan.kpf.ir نسبت به ثبت نام فرزندان خود در کارگاه‌های مورد نظر اقدام کنند.
مدیرکل کانون استان همدان هم‌چنین تصریح کرد:
علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها به صورت آنلاین، کارگاه‌های حضوری نیز در سراسر مراکز کانون پرورش فکری سطح استان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد، این کارگاه‌ها به صورت حضوری و در فضای مناسب و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
ضرابی‌زاده کارگاه بازیگری، نوشتن خلاق، خوشنویسی، داستان‌نویسی، نجوم، عکاسی، قصه‌گویی، سفالگری و... را از جمله کارگاه‌های تخصصی حضوری نام برد و بیان داشت، کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری اقدام کنند.
 ‏لازم به ذکر است ثبت نام کارگاه‌های حضوری نیز از ۲۷ فروردین‌ماه  آغاز و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =