سه گروه خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مخاطب نمایشگاه هستند/ رنگ و لعاب بازی‌ها و بسته بندی‌ها در نمایشگاه پیشرفت کرده است

برنامه تلویزیونی «رخداد» با پوشش نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هر روز ساعت ۹:۲۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ساعد براهیمی تهیه کننده و کارگردان برنامه «رخداد» درباره این برنامه تلویزیونی که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، توضیح داد: برنامه «رخداد» از اوایل سال ۱۳۹۳ به پوشش و تهیه گزارش از رویدادها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌های کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزشی می‌پردازد.
او درباره قالب این برنامه محصول گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، عنوان کرد: قالب برنامه با حضور یک مجری و دو مجری نوجوان که از هر روز از برگزاری جشنواره گزارش تصویری تهیه و تولید می‌کند.
براهیمی با بیان این نکته که تمام جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه کودک و نوجوان و البته دانش‌آموزان توسط این برنامه تلویزیونی پوشش داده می‌شود، اظهار کرد: «رخداد» در تمام نمایشگاه‌ها و جشنواره‎های ملی اسباب‌بازی برای پوشش خبری حضور داشت و در دوره‌های گذشته نمایشگاه در دو طبقه از سالن‌های نمایشگاه برگزار می‌شد و در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به دلیل شرایط کرونایی که حضور فعالان و شرکت‌ها با محدودیت همراه است در یک طبقه پذیرای مخاطبان است ولی استقبال مردم و مخاطبان با محدودیت رو به رو نبود و در این نمایشگاه ما با محدودیت فضا و البته استقبال بالای مخاطبان همراه هستیم.

او با اشاره به نظرات و گفتگوهای مردمی که در برنامه «رخداد» انجام داده‌اند، بیان کرد: خانواده‌ها که همراه بچه‌ها آمده بودند، از جشنواره و امکانات آن راضی بودند و عنوان کردند قیمت محصولات در مقایسه با بازار و فروشگاه‎‌های سطح کشور مناسب‌تر  است، حجم خرید از غرفه‌ها از نظر من هم که به خانواده نگاه می‌کردم، قابل قبول بود. کودکان هم از تنوع محصولات بسیار  راضی بودند و از اینکه تمام بازی‌ها و اسباب‌بازی در یک سالن حضور دارند خوشحال بودند.

براهیمی با بیان اینکه قدرت انتخاب خانواده‌ها و کودکان بالا بود، اظهار کرد: رنگ و لعاب بازی‌ها و بسته بندی‌ها در این نمایشگاه بسیار پیشرفت کرده و این رشد و توسعه حوزه صنعت بازی و اسباب‌بازی را می‌رساند.

او با معرفی طیف مخاطبان نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تصریح کرد: ما تقریبا سه گروه مخاطب در جشنواره داشتیم که شامل گروه خانواده‌ها، گروه بچه‌های سن پایین و کودک و گروه نوجوان‌ها است که نیاز و توجه هر کدام از این گروها متفاوت است. گروه سوم که گروه نوجوان‌ها هستند به عنوان مثال بیشتر به سمت بردگیم‌ها و بازی‌های رومیزی گرایش دارند و گروه دوم که کودکان هستند، بیشتر مخاطب کارگاه‌ها و نمایش‌های عروسکی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =