کانون مورد استقبال و اعتماد خانواده‌هاست/ از کیفیت و تنوع محصولات نمایشگاه راضی هستم

امیر کربلایی‌زاده در بازدید از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی همراه با خانواده خود، درباره این رویداد فرهنگی و هنری سخن گفت.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیر کربلایی‌زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که همراه با همسر و فرزند خردسال خود، نیکان کربلایی‌زاده، به بازدید از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی آمده بود، درباره این رویداد فرهنگی و هنری حوزه کودک و نوجوان گفت: نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی را دوست و همکارم فاطمه امینی، مجری برنامه تلویزیونی «مل‌مل» که در نمایشگاه هم اجرا دارد، این رویداد را به من معرفی کرد. من به دلیل نیاز فرزند کوچکم به اسباب‌بازی، میان تمام آفیش‌های کاری، وقتی را اختصاص دادم تا با همسر و فرزندم برای بازدید و البته خرید از نمایشگاه بیاییم.
او با اشاره به این نکته که برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در سطح بازار فروش و دسترسی آسان‌تر مخاطب به محصولات، کمک‌کننده است، اظهار کرد: اتفاق‌ها و رویدادهای بزرگ این‌چنینی نیاز جامعه است و چه بهترکه باشکوه‌تر و البته وسیع‌تر برگزار شود. به عنوان مثال استقبال مخاطبان  در محل کوچک برگزاری نمایشگاه آنقدر بالا بود که شوکه شدم .
بازیگر سریال رمضانی «خوشنام» با اشاره به تنوع، کیفیت و البته قیمت مناسب‌تر محصولات در مقایسه با بازارعنوان کرد: استقبال از این حجم از کیفیت محصولات و تنوع آن‌ها طبیعی است، به همین خاطر ای کاش مکان بهتری برای برگزاری نمایشگاه اختصاص داده می‌شد، آن زمان هم استقبال بیشتر از این بود، هم خانواده‌ها با خیال راحت تمام نیاز خود را تٲمین می‌کردند.
کربلایی‌زاده ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بخش وسیعی از جامعه ارتباط دارد و خانواده‌ها آن را دنبال می‌کنند و با توجه به سابقه و تجربه‌ای که کانون دارد، می‌دانم که همه نمایشگاه‌ها به همین صورت پربازدید است و امیدوارم که کانون از این فرصت به خوبی استفاده کند و نمایشگاه‌ها را هدف‌مندتر برگزار کند.
او در پایان درباره قدرت انتخاب و دسترسی به محصولات و اسباب‌بازی‌های مدنظر برای فرزند خود، توضیح داد: من برای نیکان بیشتر دنبال بازی‌های فکری هستم. او اضافه کردن وسایل به‌هم را خیلی دوست دارد و من اسباب‎‌بازی‌های مناسب سن او را تهیه کرده‌ام که البته تهیه آن سخت هم نبود و به اندازه کافی از هر مدل محصول در نمایشگاه وجود دارد. فقط بهتر بود که محصولات نمایشگاه را براساس رده‌های سنی طبقه‌بندی می‌کردند تا دسترسی آسان‌تری حاصل می‌شد، ولی در کل از کیفیت و تنوع محصولات راضی هستم و تمام نظرها و نقدها هم برای افزایش کیفیت و بازدهی بیشتر این نمایشگاه است.
نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «ایمنی شهر» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =