امروز شاهد همدلی مضاعف و هم‌افزایی بین فعالان صنعت اسباب‌بازی هستیم

مدیرمسئول و صاحب امتیاز «کودک پرس» درباره اولین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی که در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار شد، توضیح داد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سجاد اسم حسینی مدیرمسئول و صاحب امتیاز «کودک پرس» به عنوان تنها رسانه خبری حوزه کودک و نوجوان و فعال حوزه کودک با اشاره به اینکه این مجموعه با هدف شبکه‌سازی فعالان صنف‌های مختلف در سطح کشور فعالیت می‌کند، درباره اولین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی که در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار شد، توضیح داد: این دورهمی بعد از دو سال، اولین برنامه‌ای بود که به صورت حضوری برگزار می‌شد. در این جلسه باتوجه به ارتباط صنایع و شرکت‌های مختلف در بخش خصوصی و غیرخصوصی، شاهد یک همدلی مضاعف و یک هم‌افزایی بین فعالان این عرصه بودیم.
او با اشاره به اینکه فعالیت‌های دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۷ آغاز شده‌اند، بیان کرد: چهار دورهمی تخصصی را در حوزه صنعت بازی و اسباب‌بازی قبلی به صورت مجازی برگزار کردیم که اولین دورهمی با روز ملی کودک مصادف شده بود.
اسم‌حسینی افزود: برنامه‌های این دورهمی یک ماه دیگر با حضور فعالان این صنعت برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در سال ۱۴۰۱ هر ماه یک نشست و دورهمی تخصصی با حضور تمام فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی برای تقویت شبکه‌سازی، هم‌افزایی، بازارپردازی، توسعه خدمات و محصولات، ارتباط بهتر بخش خصوصی با حاکمیت و همکاری‌های گسترده تجاری در سطح کشور برگزار می‌کنیم.
  کانون یک سازمان تخصصی در حوزه کودک و نوجوان شناخته شده است که به غیر از اسباب‌بازی و سرگرمی در عرصه‌های دیگری هم فعالیت می‌کند، در حال حاضر با همکاری کانون بالغ بر هفتاد رویداد و دورهمی را در حوزه کودک و نوجوان تعریف کرده‌ایم که در ده عرصه مختلف مانند عرصه مدارس که مربوط به مدیران و مربیان مدارس است و فعالیت‌ در عرصه فضای مجازی، مهدکودک‌ها، تعلیم و تربیت، صنعت نشر و تولید محتوا، مطبوعات حوزه کودک و نوجوان، سرگرمی و اسباب‌بازی و... را شامل می شود در قالب یک تقویم واحد، تمام این اتفاقات را برای اطلاع فعالان این حوزه و دغدغه مندان منتشر و اطلاع رسانی کرده‌ایم.
او با بیان اینکه نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بعد از دوسال به صورت حضوری برگزار شده است، تصریح کرد: این اتفاق نقطه عطفی در بازار صنعت بازی و اسباب‌بازی با حمایت حاکمیت و همکاری بخش خصوصی ایجاد می‌کند که نتیجه آن را می‌توان حضور موفق گسترده فعالان این صنعت در بازار ملی و بین‌المللی دانست.
مدیرمسئول رسانه «کودک پرس» ادامه داد: نمایشگاه شروعی بود برای تمرکز بر توسعه بازار که زمینه‌ساز اشتغال‌زایی در کشور خواهد شد و این یکی از ارکان شعار سال ۱۴۰۱ است. برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه حمایت و هدایت شرکت‌های خلاق و دانش‌بیان در کنار توسعه این بازار، بسیار در زمینه رشد و پیشرفت اکوسیستم صنعت بازی و اسباب‌بازی تاثیرگذار است.
اسم حسینی در پایان گفت: جانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه بازی و اسباب‌بازی همیشه یک نقش محوری بوده است، چه از بابت تسهیل‌گری‌های صورت گرفته در فعالیت تولیدکننده‌ها و چه از لحاظ ظرفیت‌های گسترده‌ای که در بازار دارد. وجود فروشگاه‌های کانون در تمامی شهرهای کشور وظرفیت برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ها، این مجموعه فرهنگی و هنری را تبدیل به متولی این صنعت کرده است.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «ایمنی شهر» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =