برش‌هایی از آخر هفته شلوغ هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی/ بازی با ماسک‌های کودکانه

نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره اسباب بازی کانون در تعطیلات آخر هفته با استقبال بالای مخاطبان و برنامه‌های ویژه همراه بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شب ششم رسید. تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی در اختیار خانواده‌ها قرار داد تا با فرزندان خود سری به نمایشگاه بزنند و این امر موجب شد کانون روزهای شلوغی را پشت سر بگذارد و البته برای این تعطیلات برنامه‌های ویژه‌ای تدارک ببیند.

 بنر سفیدی که با نقاشی‌های متنوع پر شد

یک بنر سفید بزرگ در محوطه باز مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری نصب شده بود که بچه‌ها می‌توانستند با رنگ و قلم‌مو روی آن نقاشی بکشند. درنهایت این بنر بزرگ سفید پر از نقاشی‌های متنوع و رنگارنگ کودکان شد.

در طرف دیگر محوطه کانون دو عروسک با پخش موسیقی‌های محلی به اجرای نمایش پرداختند که این نمایش‌ها با شوروشوق کودکان همراه بود.

کارگاه‌های کانون همچنان یکی از بخش‌های محبوب نمایشگاه امسال است که هرروزه کودکان زیادی روی صندلی‌ها می‌نشینند و در کنار یکدیگر علاوه بر آموزش، خلاقیت خود را بروز می‌دهند.

اُلاخ به نمایشگاه اسباب بازی آمد

اما پنجمین روز نمایشگاه میزبان یک عروسک جدید به نام «اُلاخ» بود. عروسک‌گردان این عروسک با صدای خود این شخصیت گفت: «هنوز برای این شخصیت اسم انتخاب نکردیم چون اولین روز است که به نمایشگاه آمده است. در روزهای اول خیلی خجالتی بود اما الان تلاش می‌کند برای خودش اسم انتخاب کند. بچه‌ها به این عروسک الاخ می گویند و ما هم تصمیم گرفتیم این اسم را نگه داریم.»

همچنین کارگاه بازی برپا شده است که در آن بچه‌ها می‌توانند کنار پدر و مادر خود با لگوها بازی کنند و سازه‌های خلاقانه بسازند.

کارگاه گل بازی را از همه بیشتر دوست داشتم

نورا دختر چهارساله‌ای که برای بازدید از نمایشگاه آمده بود، گفت: «کارگاه گل بازی را از همه کارگاه بیشتر دوست داشتم. کلی هم اسباب بازی خریدم»

در طرف دیگر پسر بچه‌ای که مشغول بازی با اسباب بازی منچ وسط نمایشگاه است،‌ بیان کرد: «تازه وارد نمایشگاه شدیم و هنوز خرید نکردم اما مل‌مل را دیدم و خیلی دوستش داشتم»

نمایشگاه اسباب‌بازی بازی در ایام تعطیلات آخر هفته شب‌های شلوغ و پربازدیدی را سپری کرد. مسئولان برگزاری نمایشگاه در میان این شلوغی‌ها ماسک‌های کودکانه میان بچه‌ها توزیع می‌کردند.  در میان این شلوغی‌ها نیروهای خدماتی و حراست به طور مداوم در محل نمایشگاه حاضر بودند و در فعالیتی پرفشار برای تسهیل در روند بازدید مخاطبان، تلاش می‌کنند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «ایمنی شهر» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =