کد خبر: 313769
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
بازدید 213
ثبت نام کارگاه های بهاره آغاز شد

ثبت نام کارگاه های مجازی و حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در رشته های فرهنگی ، هنری و ادبی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دوره‌های مجازی فصل بهار کانون استان در بازه زمانی پنج‌شنبه اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط از تاریخ ۲۷ فروردین و شروع ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری از ۲۱ فروردین و پایان ثبت‌نام ۳۱ فروردین می‌باشد.

 ثبت‌نام کارگاه های حضوری در مراکز استان بصورت  حضوری  انجام می‌شود و ثبت نام کارگاه های برخط از طریق سایت boushehr.kpf.ir می‌باشد.

گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها از روز ۲۷ فروردین می‌توانند با مراجعه به مراکز سراسر استان و یا مراجعه  به سایت مجازی کانون استان بوشهر به نشانی boushehr.kpf.ir در کارگاه‌های  مورد نظر ثبت‌نام کنند.

- فرهنگی : کاردستی(صدف سازی ،کارت پستال)، نقالی، شطرنج ،حیات وحش ایران، فن بیان و ...

- هنری: نقاشی ، سفالگری، فتوشاپ، عکاسی با موبایل، و سنتی ...

- ادبی : شعرخوانی، نوشتن خلاق، شعر، داستان نویسی و ...

کارگاه تخصصی، کارگاه هایی فرایند محور هستند که در راستای اهداف آموزشی و کاربردی با هدایت مربیان کانونی یا مدرسان متخصص در زمان و مکان مشخص و با مخاطب معین در ازای دریافت شهریه برگزار می شود . این کارگاه ها سبب کمک به شکوفایی استعدادها و رشد و پرورش خلاقیت ، فکر وذوق و آموزش و ارتقای سطح توانایی و مهارت مخاطبان می شود .

جهت اطلاع از شرایط کارگاه ها و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =