اولین نشست هم‌اندیشی کانون با فعالان حوزه کودک و نوجوان بخش خصوصی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالان بخش خصوصی با هدف تبادل نظر و ارتباط متداوم برگزار شد.

به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست باحضور نمایندگان چند انجمن، موسسه‌ و شوراهای فعال در حوزه کودک و نوجوانان و مدیرعامل، معاونان و مدیران کانون در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری در این نشست با بیان اینکه این جلسه برای برقرای ارتباط با بخش‌های مختلفی که درگیر موضوع کودک و نوجوان هستند تشکیل شده، گفت: کانون به عنوان یک نهاد با سابقه و شناخته شده در حوزه کودک و نوجوان در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و خانواده‌ها و مربیان به این نهاد اعتماد دارند به همین دلیل اگر در این مسیر از همفکری، ایده و نظرهای افرادی که در این حوزه دارای تجربه هستند استفاده کند، باعث هم‌افزایی بیشتر خواهد شد.

مهدی علی‌اکبرزاده افزود: هدف ما این است که یک ارتباط معنی‌دار با بخش‌های مختلف مرتبط با کودک و نوجوان برقرار کنیم و این موضوع بتواند به بهبود و بالا بردن سطح خدمات ما کمک کند.

وی تصریح کرد: مخاطب ما مشترک است و هر دو بخش، کارهای زیادی برای کودک و نوجوان انجام می‌دهیم اما در بعضی از کارها باید به بخش خصوصی کمک و آن را پشتیبانی کنیم و اگر این جلسه‌ها به صورت مداوم برگزار شود می‌توانیم این ظرفیت‌ها را افزایش و به‌طور طبیعی موفق‌تر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =