گرامی‌داشت زادروز قیصر امین‌پور در «حرف آخر عشق»

رویداد ادبی «حرف آخر عشق» به مناسبت زادروز زنده‌یاد قیصر امین‌پور با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو استان خوزستان و گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، زنده‌یاد امین‌پور در روز  دوم اردیبهشت ۱۳۳۸ در شهرستان گتوند استان خوزستان به دنیا آمد و اکنون اعضا و مربیان کانون قصد دارند در سالگرد ولادت این چهره شاخص و مطرح شعر ایران یاد و نام او را گرامی بدارند.

این رویداد از سوی واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های خوزستان و گلستان به‌عنوان یک رویداد ادبی فرا استانی ویژه‌ اعضای رده‌ سنی نونگاه و نوجوان، مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌های خوزستان و گلستان با محورهای موضوعی «بررسی علل محبوبیت آثار قیصر امین‌پور در میان کودکان و نوجوانان، تحلیل مضامین عرفانی در آثار این شاعر معاصر و اجرای زیباخوانی گزیده اشعار وی»، ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌مناسبت زادروز این شاعر پرآوازه‌ خوزستانی، در صفحه‌ مجازی همایش‌های ادبی کانون استان خوزستان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس قرار است در رویداد ادبی «حرف آخر عشق»، آثار زیباخوانی این کودکان و نوجوانان در قالب فایل‌هایی ویدئویی یا صوتی با مدت زمان ۳ الی ۵ دقیقه انتخاب و پخش شود.

مهمان ویژه و کارشناس این رویداد ادبی نیز ارمغان بهداروند، شاعر و پژوهشگر زبان و ادبیات فارسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =