سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب هاوانا میزبان کتاب‌های کانون

کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به زبان اسپانیایی منتشر شده، در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب هاوانا در کشور کوبا عرضه شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در پی تعامل بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی که از سال ۱۳۹۴ شکل گرفته، شماری از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زبان اسپانیایی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب هاوانا عرضه شد.

بر اساس این خبر انتشارات بین‌المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا اقدام به عرضه شماری از آثار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه کرده است.

دراین نمایشگاه که از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱خورشیدی(۲۰ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ میلادی) برپا شده است، علاوه بر کشور مکزیک به عنوان مهمان ویژه، کشورهای مختلف اسپانیایی زبان آمریکای لاتین حضور دارند.

گفتنی است، در این نمایشگاه کتاب «یخی که عاشق خورشید شد» نوشته رضا موزونی، «بچه همه» نوشته آناهیتا تیموریان، «قدم یازدهم» نوشته سوسن طاقدیس، «نقره ماهی» نوشته محسن چینی‌فروشان، «بزرگترین دختر عالم» نوشته سیدمهدی شجاعی، «مهربان مثل مسیح» نوشته محمود جوانبخت و همین طور شماری از آثار کلر ژوبرت به زبان اسپانیایی عرضه شده است.

این نمایشگاه در سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =