تازه ترین اثر قیصر امین پور بنام «جدایی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد

تازه ترین اثر قیصر امین پور بنام «جدایی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اواخر اردیبهشت ماه در حالی اغاز به کار خواهد کرد که حاصل تلاش ناشران را در سال ۱۴۰۰ به نمایش خواهد گذاشت.

از جمله بخش های فعال نمایشگاه کتاب  غرفه ی کودک است و پیشانی این غرفه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد که با قدمت بیش از نیم قرن به دست علاقمندان پایدار خود می رسد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شش ماهه ی دوم سال ۱۴۰۰ موفق به انتشار ۶۵ عنوان کتاب چاپ اول و ۲۹۴ عنوان کتاب تجدید چاپ شد که در نوع خودش قابل تامل است.
دوره ی کرونا و پساکرونا تقریبا رکود خاصی را برای ناشران حوزه ی کودک ایجاد کرده بود و کانون توانست با استفاده از ظرفیت های تازه به خلق اثار ارزشمند برای کودک و نوجوان اقدام نماید.

لذا با شروع سال جدید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود بنا دارد با بیست و دو عنوان کتاب تازه که در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسانده است  در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب حاضر شود.

کتاب «جوانه ها» اولین مجموعه ی شعر نوجوان دکتر حداد عادل است که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه ی مجموعه های شعر امروز با عنوان «شعر ما » به بازار نشر عرضه خواهد شد .

طراحی جلد متفاوت و ریزنقش های برگرفته از نگاره های ایرانی در تصویر گری کتاب بهمراه شعرهایی با زبان ساده و سالم برای نوجوانان و اندیشه هایی برگرفته از زایش طبیعت و نگاهی متفاوت به هستی از ویژگی های منحصر بفرد این کتاب است.

در ادامه انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با چاپ کتاب تازه ایی از مرحوم قیصر امین پور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب حرف تازه ایی برای گفتن دارد.

مجموعه ی داستان «جدایی» از قیصر امین پور در نمایشگاه ۱۴۰۱  به همت کانون پرورش فکری کودکان رونمایی خواهد شد.
مجموعه ی دو زبانه که مناسب گروه سنی نوجوان است و داستانی جذاب در باره ی نوجوانی شخصی است که با جبهه و جنگ گره خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =