کد خبر: 314283
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
انتصاب سرپرست‌های جدید کانون در استان‌های اردبیل، کردستان و کرمانشاه

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست‌های کانون سه استان اردبیل، کردستان و کرمانشاه را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این احکام سرپرستی کانون اردبیل را  به ملیحه ملک‌زاده، استان کردستان را به حمیدرضا گوهری و استان کرمانشاه را به محمد خیاط‌زنجانی سپرده است.

وی در این احکام از سرپرست‌های جدید کانون خواسته است با تلاشی مجدانه قدم‌های موثری در اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگ و هنر کودک ونوجوان آن استان بردارند.

بر این اساس «ملیحه ملک‌زاده» که پیش از این کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان اردبیل بوده جایگزین زعفر احدزاده مدیرکل سابق شده است که از مهر سال ۱۳۹۷ به مدت چهار سال این مسئولیت را برعهده گرفته بود.

در استان کردستان نیز حمیدرضا گوهری با ۲۸ سال سابقه کار در آموزش و پرورش و تدریس در هنرستان‌های تهران و سنندج، همچنین مدتی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج، جایگزین سهیلا شیخی در استان کردستان شده است. شیخی از تیر ۱۳۸۹ تا فروردین ۱۳۹۰ سرپرست و پس از آن تاکنون به‌عنوان مدیرکل کانون استان به مدت ۱۲ سال این مسئولیت را برعهده داشت.

محمد خیاط‌زنجانی معاون سابق مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اکنون مسئولیت سرپرستی کانون استان کرمانشاه را از مهناز فتاحی تحویل گرفت که از مهر سال ۱۳۹۶ سرپرستی و بهمن همان سال تاکنون حدود ۵ سال مدیرکلی کانون استان را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =