زمینه تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی با دانشگاه پیام نور استان اصفهان برقرار می گردد

زمینه شناسایی ظرفیت های آموزشی و پژوهشی برای همکاری های مشترک دوجانبه کانون و مراکز رشد و نوآور و شرکت های دانش بنیان تحت پوشش دانشگاه پیام نور استان اصفهان در قالب تفاهم نامه برقرار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، درسال ۱۴۰۱ سال " تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین " به تعبیر مقام معظم رهبری ، همکاری های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در زمینه های آموزشی ، علمی و پژوهشی با مراکز رشد و نوآور و شرکت های دانش بنیان تحت پوشش دانشگاه پیام نور استان اصفهان در قالب تفاهم نامه اجرایی می شود .

خانم سجادیان مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور در جلسه هم افزایی با حضور خانم واعظی قائم مقام دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت : نیاز سنجی آموزشی در مراکز استان ها یک ضرورت است و لازمه رشد علمی و مهارتی کارکنان و مربیان کانون برگزاری دوره های آموزشی در سطح بالای علمی است و اگر این دوره ها با حضور اساتیدی که کد مدرسی علمی دارند برگزار شود ما به اهداف خود رسیده ایم واین ظرفیت علمی ، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور استان موجود است و می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند .

در ادامه واعظی فر قائم مقام دانشگاه پیام نور استان ضمن معرفی ظرفیت های بالای علمی ، پژوهشی ، آموزشی و پشتیبانی دانشگاه پیام نور بیان داشت : دانشگاه پیام نور علاوه بر وظایف ذاتی خود متولی برگزاری دوره های ضمن خدمت وآزمون های علمی و تخصصی است و دانشگاه آمادگی کامل برای همکاری مشترک با کانون را در زمینه های آموزشی ، تحقیقاتی ، پژوهشی و پشتیبانی را دارد .

در ادامه آقای سیفی عضو هیات علمی و مدیر مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور استان بیان داشت : ایحاد تحول و رسیدن به خروجی های نو کار مدیران شجاع است که به لطف خدا مجموعه کانون پرورش فکری و دانشگاه پیام نور استان این روحیه جهادی را دارند و می توانند در زمینه های علمی ، پژوهشی و آموزشی با توجه به ظرفیت های بالای دو دستگاه اتفاقات خوبی را رقم بزنند .

دیگر عضو علمی دانشگاه خانم نیک نشان عنوان کرد : مراکز رشد و نوآور و شرکت های دانش بنیان تحت پوشش دانشگاه پیام نورآمادگی کامل تعامل و هم افزایی با کانون را دارد و آمادگی برای  ایجاد یک بستر مشترک همکاری در حوزه کودک و نوجوان با ارائه طرح های مدون استعدادیابی و استعدادپروری به جهت بروز خلاقیت در همه زمینه ها از برنامه های پیش رو است .

در پایان نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان  با توجه به شعار سال از طرف مقام معظم رهبری اظهار داشت : انتظار این است که همه دستگاه ها بر ضرورت استفاده از شرکت های دانش بنیان برای رشد علمی و مهارتی خود اهتمام ویژه داشته باشند و کانون نیز به قوت برضرورت استفاده از شرکت های دانش بنیان اعتقاد راسخ دارد و مانیز آمادگی کامل داریم که با مراکز رشد و نو آور و شرکت های دانش بنیان تحت پوشش دانشگاه پیام نور استان اصفهان تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزشی ، پژوهشی و علمی داشته باشیم .

شایان ذکر است که پیش از جلسه با دانشگاه پیام نور استان ، جلسه ای نیز با آقای سهرابی سرپرست مرکز رشد تخصصی هنر دانشگاه هنر اصفهان برقرار گردید و در خصوص همکاری های مشترک دو جانبه بحث و تبادل نظر انجام گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =