کد خبر: 314492
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
بازدید 118
ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌ها در مراکز کانون استان اردبیل هدف ما است

سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دومین نشست شورای فرهنگی اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید که به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مُزَیَّن گشته با همکاری هم باعث رشد و ارتقا کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون استان شویم.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده بابیان این‌که عضوی از کانون و بدنه‌ی این ارگان فرهنگی است، اظهار امیدواری کرد با همدلی و کار گروهی می‌توان به نتایج سازنده و ارزشمندی در راستای ارتقای فرهنگ‌سازمانی دست یافت.

او به‌عنوان سرپرست کانون استان تاکید کرد: برای بهتر شدن کیفی و کمی برنامه‌ها از توصیه‌ها و مشورت‌های همکاران کانون استان به‌خصوص مربیان مسوول و بدنه‌ی کارشناسی استفاده شود.

ملک‌زاده با قدردانی از تلاش‌های همکاران به‌ویژه مربیان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان، تلاش و همراهی همه مجموعه را خواستار شد و گفت: ضروری است تا با برنامه‌ریزی اصولی، بهترین آموزه‌های دینی و فرهنگی را به کودکان و نوجوانان تبیین کنیم.

این مسوول فرهنگی اخلاق‌مداری در کار اداری را از مهم‌ترین اولویت‌های فکری یک سازمان برشمرد و سخنان خود را این‌گونه ادامه داد که ‌تمام همت و تلاش کارکنان باید در خدمت ارتقا سازمان باشد تا نسلی شایسته و درخور جامعه اسلامی تربیت کنیم.

سرپرست کانون استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های فراوانی در جهت حضور اعضا در مراکز کانون استان مواجه بودیم و به نظر می‌رسد با کاهش این محدودیت‌ها، برای حضور حداکثری کودکان و نوجوان در مراکز تلاش و برنامه‌ریزی کنیم و این کار مهم باید در سایه‌ی کار کارشناسی به‌خصوص در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش اتفاق بیفتد.

در ادامه این نشست کارشناسان حوزه‌های مختلف تاکید کردند که آسیب‌شناسی فراخوان‌های کشوری به‌خصوص برگزاری مهرواره‌ها برای ادامه اجرا یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است؛ هم‌چنین نیازسنجی مراکز فرهنگی هنری استان در خصوص برگزاری فعالیت‌ها با محوریت مراکز باهدف جذب و پایدارسازی اعضا باید مدنظر کار کارشناسی قرار گیرد و در این خصوص نقش محوری مربیان مسوول نهادینه شود.

گفتنی است، دومین نشست شورای فرهنگی اداره کانون استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ روز شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱ قبل از ظهر در دفتر مدیرکل تشکیل شد و اعضای شورا با موضوع‌های مختلف بررسی تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین مهرواره طنز یک وعده لبخند، کارگاه‌های تخصصی برخط و حضوری بهاره، تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از مربیان غیر کانونی در برگزاری کارگاه‌های تخصصی و بررسی درخواست جابجایی تعدادی از مربیان فرهنگی در سطح مراکز به تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =