روایت قصه هایی از شهیدان و برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خونین شهر

مربیان مراکز کانون پرورش فکری به معرفی وقایع آزاد سازی خرمشهر و روایت قصه از شهیدان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی رحمانی فضلی مسئول مرکز شیروان گفت :معرفی وقایع آزاد سازی خرمشهر از چنگال دشمن متجاوز از جمله فعالیت های این مرکز در روز آزاد سازی خونین شهر بود.

رحمانی فضلی با اشاره به برپایی ایستگاه نقاشی در پارک شهید فهمیده شیروان گفت : ۳۵ نفر از دانش آموزان دختر کلاس پنجم در این مراسم با کشیدن نقاشی ازآزاد سازی خرمشهر یاد و خاطره ی این شهیدان را گرامی داشتند.

او افزود :همچنین با همکاری مرکز ثابت و سیار شهری شیروان مراسم غبار روبی و گلباران گلزار شهدا توسط اعضای مرکز کانون شیروان انجام شد.

مریم احتشام مسئول مرکز یک بجنورد نیز گفت : به مناسبت روز سوم خرداد ماه و آزاد سازی خرمشهر، قصه ی "کبابی که خوشمزه شد" از خاطرات رزمندگان  از کتاب " تانک آرزوها " به نویسندگی  احمد عربلو برای اعضای مرکز قرائت شد.

همچنین  کودکان و نوجوانان فاروج در رژه خودرویی به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و همایش بزرگ سرود "سلام فرمانده" توسط کودکان و نوجوانان دهه نودی شهرستان با حضور مسئولان فاروج و بخش تیتکانلو حاضر شدند.

در این همایش تبلیغ فعالیتهای کانون با توزیع تراکت های مربوط به فعالیت ها و کلاسها بین دانش آموزان و اولیاء انجام شد.

به مناسبت سالروز گرامیداشت سوم خرداد کتابخانه سیار روستایی اسفراین نیز در روستای زرق آباد  برای  ۳۰ نفر از اعضا دختر   و پسر مسابقه نقاشی برگزار کرد.

در این برنامه ضمن معرفی ایام وقایع، تحت عنوان فاتحان خرمشهربه۲ نقاشی برتر به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =