گرامی داشت  «روز پویانمایی» در استان البرز

اعضای مراکز کانون استان البرز، پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به تماشای فیلم‌های برگزیده بخش کودک جشنواره‌های سال‌های گذشته می‌نشینند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، «روز پویانمایی»،  به عنوان فعالیت ویژه بخش جنبی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در نظر گرفته شده و   با نمایش فیلم‌هایی که در بخش کودک دوره‌های پیشین جشنواره برگزیده شده‌اند، به صورت همزمان در سراسر کشور، برگزار می‌شود.  

طبق شیوه‌نامه فیلم­ها غیرقابل نمایش برای عموم  بوده و  ۶ مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و کتابخانه سیار نیز به صورت همزمان راس ساعت۹:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ میزبان اعضای مرکز، خانواد های اعضا و اولیای تربیتی خواهند بود و فیلم‌های برگزیده بخش کودک و نوجوان جشنواره‌های پیشین را نمایش می‌دهند.

ارزش نهادن به هنر_صنعت پویانمایی و افزایش مخاطبان هنر تأثیرگذار پویانمایی، فراهم نمودن زمینه ­های نقد و نظر در خصوص هنر پویانمایی در مراکز سراسر کشور  و فراهم نمودن منبعی به عنوان محرک­های دیداری و نوشتاری برای اعضاء ادبی و هنری مراکز در همین دستورالعمل به عنوالن اهداف این برنامه ذکر شده است .

لازم به توضیح است در این روز ویژه برنامه‌ای نیز راس ساعت ۱۱ با حضور یکی از هنرمندان بومی حوزه پویانمایی در مرکز مجتمع کانون البرز برگزار و ضمن نقد و بررسی چند اثر پویانمایی و معرفی این هنر از اعضای فعال انیماتور کانون استان قدردانی خواهد شد .

گفتنی است دوازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به صورت حضوری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =