کد خبر: 315019
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
ویژه برنامه فتح گل سرخ

به مناسبت سوم خرداد و گرامی داشت فتح خرمشهر، ویژه برنامه فتح گل سرخ توسط مرکز آفرینش های ادبی استان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و در محل مجتمع فرهنگی هنری سنندج برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، گوهری سرپرست کانون هدف از اجرای این برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت : آشنایی آن ها با ایام و وقایع تاریخی و حماسی ضمن اینکه آن ها را با اهداف این رویداد های مهم مانوس می سازد ، روحیه ی وطن دوستی و ارزش گذاری بر آرمان های مقدس را در آن ها تقویت خواهد کرد.

وی همچنین افزود: اجرای این برنامه که در آن ها اعضا در راس قرار دارند و به بیان احساساتشان در قالب آثار هنری و ادبی می پردازند ، ضمن تکریم مقام شهدا به  ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همزمان با  این رویداد ملی، هنر ، خواهد انجامید که بدون شک بستر شایسته ای است که می‌تواند این حقیقت بزرگ را به درستی و هنرمندانه در ذهن و اندیشه مخاطب  ثبت و نهادینه سازد.

شعرخوانی اعضا، قصه گویی از زندگینامه شهیده فاتحی کرجو، قصه گویی از کتاب تانک آرزوها ، پخش کلیپ و انیمیشن از برنامه های اجرایی بود.

در پایان جلسه با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و هموطنان جان باخته در سانحه فروریختن ساختمان متروپل آبادان گرامی داشته شد.

تقدیر از اعضا و اهدای لوح و جوایز با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پایان بخش این برنامه بود.

پایان بخش برنامه امضای طومار با عنوان وطنم برای تو .... و نصب آن در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =