کد خبر: 315188
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
بازدید 140
رونق فعالیت‌های حضوری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای فعالیت‌های متنوع مناسبتی حضور پرشور و اشتیاق اعضا را تجربه می‌‎کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه‌های  روز دختر و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از آخرین فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به شمار می‌آیند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر چند فعالیت با شعار" قلیان ها را گلدان کنیم " اجرا کرد. معرفی ایام (روز جهانی مبارزه با مواد مخدر)، معرفی عوارض و بیماری‌های ناشی از سوء مصرف مواد و دخانیات، بحث آزاد درباره راه‌های پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه و برپایی دو کارگاه نقاشی با این موضوع از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو تاکستان نیز به مناسبت زادروز خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختران فعالیت‌های معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، معرفی شهر قم و زیارتگاه حضرت معصومه(س) و کارگاه ساخت کارت تبریک روز دختر را انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد  نیز به همین مناسبت با حضور 40 عضو کودک و نوجوان دختر فعالیت‌های معرفی شخصیت، مسابقه، شعرخوانی و پخش نماهنگ انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند هم  مراسم جشن«دخترانه‌ها» با برگزاری یک کارگاه نقاشی، اجرای نمایش، موسیقی، سرود و اهدا کتاب به اعضای دختر برگزار شد.

جشن روز دختر در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با تلاوت سوره کوثر و پخش سرود ملی آغاز شد.

قصه‌گویی اعضا، اجرای موسیقی، مسابقه، بازی و سرگرمی و قدردانی از اعضای برگزیده مرکز از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =