کانون استان کرمانشاه از گروه‌های مردمی برای توسعه فرهنگی حمایت می‌کند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جمعی از شبکه ملی انفاق کرمانشاه با محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر همین اساس، در این دیدار که روز چهارشنبه یازده خرداد ۱۴۰۱ و هم‌زمان با آغاز دهه کرامت انجام شد، به گفت‌وگو پیرامون راز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و حکمرانی مردمی پرداخته شد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، حضور جریان‌های جهادی در کنار مجموعه‌های دولتی را یک ضرورت و نعمتی الهی عنوان کرد و افزود: توسعه برنامه‌ریزی برای همه محله‌های کم‌برخوردار فرهنگی با توجه به محدودیت‌های اداره‌ها و نهادهای دولتی همچون کانون پرورش فکری، جز با هم‌افزایی میان جریان‌های مردمی و کانون امکان‌پذیر نخواهد بود.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: کانون پرورش فکری به عنوان دستگاهی فرهنگی، وظیفه تسهیل‌گری در فرآیندهای تربیتی و جهادی را بر عهده دارد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه از تدوین، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق کم‌برخوردار از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی خبر داد.

اعضای شبکه ملی انفاق کرمانشاه نیز در این دیدار، ضمن تشریح فعالیت‌های خود، برای مشارکت در اجرای برنامه‌های کانون در محله‌های کم‌برخوردار اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =