آثار برگزیده جشنواره پویا نمایی در تمامی مراکز کانون کردستان اکران شد

آثار برگزیده کودک و نوجوان دوره‌های گذشته جشنواره پویا نمایی، همزمان با آخرین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در تمام مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کردستان اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، همزمان با آخرین روز از دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران که از تاریخ ۸ خرداد ماه آغاز شده بود، مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار استان، فیلم‌های برگزیده ادوار گذشته این جشنواره را در بخشی به نام «روز پویانمایی» با حضور اعضا اکران کردند.

در این روز تعداد زیادی از اعضا، مربیان، کودکان و نوجوانان راس ساعت ۹:۳۰ با حضور در سالن‌های مراکز کانون در سطح استان‌ و کتابخانه‌های سیار به تماشای ۸۳ دقیقه‌ای از بهترین‌های آثار این جشنواره پرداختند.

گفتنی‌است کمک به رشد وگسترش هنر پویانمایی، ایجاد زمینه‌های مؤثر و بستری شایسته برای هنر پویانمایی، معرفی فیلم‌های برگزیده در بخش کودک در مراکز سراسر استان، ارزش نهادن به این هنر_صنعت وافزایش مخاطبان و فراهم نمودن منبعی به عنوان محرک‌های دیداری و نوشتاری برای اعضاء ادبی و هنری  از اهداف اکران فیلم های جشنواره پویا نماتیی در مراکز استان بود. 

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =