حضور اعضای برگزیده و کارکنان کانون قزوین در برنامه تلویزیونی چهلستون

با هدف معرفی بیشتر کانون، جایگاه اثرگذار و فعالیت‌های آن شماری از اعضای برگزیده و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مهمان برنامه استانی چهلستون در سیمای مرکز قزوین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 18 خرداد 1401 جمعی از اعضای برگزیده و کارکنان کانون استان قزوین در برنامه تلویزیونی چهلستون حضور پیدا کردند.

در بخشی از این برنامه اعظم یوسفی‌اصل معاون فرهنگی اجرایی کانون استان درباره انواع و گستره فعالیت‌های کانون توضیحاتی ارائه کرد.

معرفی اعضای برگزیده کانون در رشته‌های مختلف هنری، ادبی و علمی، معرفی مربیان کانون، اجرای مجری عروسک با هنرمندی مربیان کانون قزوین، اجرای سرود ای ایران توسط اعضای انجمن سرود کانون از جمله بخش‌های این برنامه بود.

گفتگو با مربی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه گویی لیلا ابراهیمی به همراه مادر و دختر قصه‌گوی وی به عنوان سه نسل قصه‌گوی کانونی همراه با اجرای یک قصه با لهجه قزوینی توسط سیده فاطمه سیدرضایی (مادربزرگ قصه ‌گو) نیز این فعالیت اصیل کانونی را بیشتر به مخاطبان معرفی کرد.

گفتنی‌ست چهلستون یک برنامه تلویزیونی است که هرشب با موضوع‌های متنوعی همچون حضور مهمان و بازیگر داخل استودیو، برگزاری مسابقه و...برای مخاطبان در استان قزوین اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =