ویژه برنامه «ضامن که رضا باشد، من آهوی دربندم» در کانون پرورش فکری فرسفج برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرسفج همزمان با هفته کرامت، ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور اعضا و مسئولین شهر فرسفج برگزار کرد.

به گزارش عبدیان مربی مسئول مرکز فرسفج، به مناسبت گرامی داشت هفته کرامت و مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ویژه برنامه ای با عنوان " ضامن که رضا باشد من آهوی دربندم" با حضور بیش از پنجاه عضو و مسئولین شهر فرسفج در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهر  برگزار شد.
عبدیان در خصوص اجرای این برنامه گفت: در آغاز برنامه با پخش آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران،  کودکان و نوجوانان با کرامت و خصوصیات اخلاقی امام هشتم شیعیان امام رضا(ع)  با بیان روایت ها واحادیث آشنا شدند.


سپس اعضا با معرفی کتاب، شعر خوانی در وصف امام رضا(ع)، قصه گویی، جورچین احادیث، مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی با زندگی امام رضا(ع) شرکت کردند.
در پایان از اعضای برگزیده مسابقه کتابخوانی زندگی امام رضا(ع) با حضور نورالله تکلو بخشدار و رضا شاهی رییس اداره آموزش پرورش فرسفج تقدیر شد همچنین در این مراسم از سوی بخشدار و رییس آموزش پرورش فرسفج از مربیان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =