تقدیر از اعضای برگزیده کانون استان قزوین در جشنواره نقاشی با محوریت آسیب‌های تک فرزندی

در پی برگزاری  یک جشنواره استانی نقاشی با محوریت آسیب‌های تک فرزندی با همکاری اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، طی مراسمی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری جایزه برگزیدگان این جشنواره را اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت دهه کرامت برگزیدگان جشنواره نقاشی استانی «اتل متل توتوله، تنهایی‌ام ناجوره» که در یک اقدام مشارکتی با محوریت پرداخت به آسیب‌های تک فرزندی برگزار شده بود، با حضور در دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین مورد قدردانی قرار گرفتند.

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسمی که با حضور اعضای برگزیده این جشنواره و دست اندرکاران برگزاری آن در دفتر وی برگزار شد، تنوع فعالیت‌های کانون پرورش فکری را فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم عمیق به کودکان و نوجوانان در قالب‌های متفاوت دانست که باعث افزایش اثرگذاری آن می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد احساس آرامش و صمیمیت برای کودکی که خواهر و برادری در کنار خود دارد اغلب بیشتراست و این جشنواره هنری با هدف تبیین این واقعیت از نگاه خود فرزندان برگزار شد.

بر این اساس آتوسا اینانلو 7 ساله از مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی با مربی‌گری ریحانه نیشابوری، لاوین بدری 7 ساله و صدرالدین فاضل 15 ساله با مربی‌گری فاطمه فارسی و فاطمه بشری فاضل 6 ساله با مربی‌گری نرگس عقیلی هر سه از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، زیبا الفتی 12 ساله از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با مربی‌گری سیمین سادات آبفروش و نوشین نیک راه 12 ساله از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین نیزبا مربی‌گری سیمین سادات آبفروش برگزیدگان این جشنواره بودند که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود.

گفتنی‌ست فراخوان این جشنواره با همکاری اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دو موضوع «خواهر و برادر من» و «خانواده» در بازه گروه سنی 6 تا 18 سال ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان با محوریت آسیب‌های تک فرزندی منتشر شد که در پی آن 94 اثر به دبیرخانه این جشنواره در واحد هنری کانون ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =