آخرین اخبار مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت دهه کرامت و هفته محیط زیست از آخرین اخبار مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین در دهه سوم خرداد به شمار می‌آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجرای چند ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت و هفته محیط زیست از جمله برنامه‌های مناسبتی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در خردادماه امسال است.

به مناسبت هفته محیط زیست مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون  تاکستان با دعوت از یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان، یک نشست آموزشی درباره حفاظت از محیط زیست و کاهش آلایندگی‌ها ی محیطی و زیستی زمین برگزار کرد.

طرح پرسش و پاسخ، نمایش فیلم و اسلاید و کلیپ درباره راهکارهای محافظت از زمین در برابر آلایندگی‌ها از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه به مناسبت زادروزخجسته امام رضا (ع) و آخرین روز دهه کرامت چند فعالیت مناسبتی اجرا کرد. قصه‌گویی رضوی، معرفی کتاب‌های مرکز با محوریت امام رضا (ع) ، اجرای مسابقه القاب و صفات ایشان بین اعضا، معرفی شخصیت علمی آن بزرگوار و کارگاه ساخت ماکت بارگاه مقدس رضوی از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد هم به همین مناسبت با حضور ۴۰ عضو کودک و نوجوان به همراه شماری از خانواده اعضا  ویژه‌برنامه ای در قالب دورهمی، جشن و مسابقه برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =