کد خبر: 315629
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
بازدید 138
فرصت پرورش نسل آینده، امروز در دست مربیان کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در راستای رایزنی با مسئولین برای پیشبرد اهداف کانون با فرماندار گناوه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در راستای رایزنی با مسئولین برای پیشبرد اهداف کانون با فرماندار گناوه دیدار کرد.

محمد تقی صفری ،فرماندار گناوه در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کانون را نهادی زیرساختی توصیف کرد که کارش انسان سازی است .او افزود در برهه کنونی دشمنان با توسل به جنگ نرم سعی در اجرای نقشه‌های شوم خود در میان نسل‌های جوان و نوجوان دارند و وظیفه همه ما بویژه متولیان فرهنگی و کسانی که در اینگونه نهادها و ادارات مشغول به خدمت هستند بسیار سنگین و حساس‌تر است.

صفری در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره کرد متولیان فرهنگی و مربیان که با نسل کودک و نوجوان و نونهالان در ارتباط هستند باید تمام تلاش خود را در راستای پرورش آینده سازان انقلاب و کشور به کار گیرند تا افرادی کارآمد و هم راستا با اهداف نظام مقدس اسلامی و بر اساس آموزه‌های دینی و منویات رهبری تربیت و آینده کشور به دست آنها سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد آماده هر گونه همکاری برای کمک به رفع مشکلات مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هستیم و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد شد.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،با اشاره به حضور فعال مراکز کانون گناوه و بندر ریگ در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌ها و برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود؛ تلاش ویژه‌ ای برای تقویت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گناوه و بندرریگ به عمل آمده است ،که البته توجه ویژه مسئولین در گسترش و کیفیت بخشی به این فعالیت ها راهگشا خواهد بود.

مدیر کل کانون استان شهرستان گناوه را به رغم دارا بودن شرایط و ظرفیت‌های بالای فرهنگی و شرایط مالی برای فعالیت مراکز سیار کانون مناسب دانست، و افزود تا به امروز این شهرستان فاقد واحد سیار برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان روستاهاست، که انتظار می‌رود با نگاه مثبت و حمایتی فرماندار ، این مرکز نیز راه‌اندازی شود.

شایان ذکر است که این دیدار صبح یکشنبه ۲۲ خرداد ماه در حاشیه گردهمایی مسئولین مراکز حوزه شمال استان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =