عرضه تازه‌های حوزه نشر کانون در نمایشگاه یار مهربان کانون کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از عرضه تازه‌ترین تولیدات کتاب ۳ سال اخیر بخش انتشارات در نمایشگاه یار مهربان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی‌نیا با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه بیش از ۴٠٠ جلد از کتاب‌های چاپ سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
وی افزود: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

اخلاقی‌نیا یادآور شد: با تدابیری که اندیشیده شده است عموم مردم  می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد علاقه خود را با تخفیف‌های در نظر گرفته شده تهیه کنند.
نمایشگاه یار مهربان از ۳۰ خرداد در پارک کودک واقع در میدان راهنمایی - انتهای توحید ۶ - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  کار خود را آغاز کرده و تا پنجم تیر پذیرای علاقه‌مندان است.
گفتنی است افتتاحیه این نمایشگاه  با حضور فاطمه طارمی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کشور ، مدیران کل امور اجتماعی فرهنگی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان و خانواده استانداری، حوزه هنری و برخی از مراکز آموزش عالی برگزار شد. 
مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب از مراکز فرهنگی هنری سی سخت و  ۱و۲ یاسوج‌ بازدید کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =