کد خبر: 316095
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
بازدید 90
دیدارهای هدفمند مدیرکل کانون قزوین با مسوولان استان

با هدف آشنایی بیشتر مسوولان با توانمندی‌ها و جایگاه اثرگذار کانون و نیز جذب اعتبارات استانی برای توسعه و ارتقا مراکز فرهنگی و هنری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین دیدارهایی هدفمند انجام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون استان قزوین در پی بازدید از مراکز فرهنگی و هنری و آگاهی از نیازمندی‌های کانون با انجام دیدارهایی با مسوولان استان به جذب اعتبار استانی برای رفع مشکلات مجموعه پرداخت.

در دیدار با فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی مدیرکل کانون با معرفی شماری از طرح‌های تازه کانون از جمله مرکز نجوم، توسعه کتابخانه‌های سیار و...خواستار تامین اعتبار در این زمینه شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با قول مساعد در زمینه اختصاص اعتبارات ویژه به کانون، از طرح و برنامه‌های جدید مدیرکل کانون در راستای ارتقا برخورداری کودکان و نوجوانان از این .مجموعه استقبال کرد

قاسم اللهیاری عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در دیدار و گفت و گو با مدیرکل کانون قزوین ضمن تاکید بر اعتبار و اثرگذاری کانون در استان در زمینه همکاری‌های بیشتر قول مساعد

داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =