کد خبر: 316105
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
بازدید 402
نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان افتتاح شد

نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان قم با شعار "تابستان با طعم کتاب "با حضور مسئولان استان قم در روز۱۵ تیر۱۴۰۱ به مناسبت روز ادبیات کودک ونوجوان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضورمحمد غفاری سرپرست کانون پرورش فکری استان قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمود پوروهاب شاعر و نویسنده نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان، سعید تهرانی مدیراداره هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، حجت‌الاسلام فتاحی نماینده امام جمعه پردیسان، آقای عبدالمنافی مدیر اسبق کانون پرورش فکری قم و حضور پرشور اعضا، چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در حال برگزاری است، کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف عرضه می شود.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشر جمال، نشر جامعه‌القرآن، نشر کتابک و نشر جمکران پنج انتشاراتی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده و غرفه مجلات و مطبوعات کودک و نوجوان با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه دایراست .

برگزاری نشست‌های ادبی، دیدار با نویسندگان و شاعران برجسته، جلسات کتابخوانی، معرفی و نقدوبررسی آثار و... از رویدادهای این نمایشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه کتاب کودک از صبح چهارشنبه ۱۵ تیرماه در مجتمع کانون پرورشی واقع در شهرک پردیسان، خیابان سبلان، سبلان ۱۹ تا عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه (به جز روزهای تعطیل) افتتاح شد و از ساعت ۹ الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات کودک و نوجوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =