گرامی‌داشت روز ادبیات کودک و نوجوان در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و نکوداشت  نام مهدی آذر یزدی، چندین برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، چند ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان فعالیت‌های معرفی شخصیت و زندگینامه مهدی آذر یزدی، بلند خوانی داستانی از کتاب " قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" و معرفی آثار این نویسنده فقید را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم ویژه برنامه ای با حضور 45 نفر از اعضا برگزار کرد.معرفی شخصیت و آثار مهدی آذریزدی، قصه‌گویی، معرفی کتاب و بحث آزاد درباره ادبیات کودک و نوجوان از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه هم به این مناسبت  ضمن برگزاری نشست در مورد روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و دلیل نام‌گذاری، به معرفی شخصیت و کتاب های مرحوم مهدی آذریزدی توسط اعضا پرداخت . از دیگر فعالیت‌های این مرکز برگزاری مسابقه قصه گویی اعضا بر اساس کتاب‌های این نویسنده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =