کد خبر: 316403
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
بازدید 452
جشن عید غدیر در فرهنگسرای «ماه بنی‌هاشم» برگزار شد

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همراه با بچه‌های فرهنگسرای «ماه بنی‌هاشم» عید غدیر را جشن گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در فرهنگسرای «ماه بنی‌هاشم»، یکی از مناطق کم‌برخوردار تحت پوشش مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان حاضر شد و برای بچه‌ها و خانواده‌های آن‌ها برنامه‌های شاد اجرا کرد.

بنابر این خبر، در این ویژه‌برنامه عید غدیر خم، جنگ شادی با اجرای مهدیه‌عاقبتی و فاطمه بهره‌مند مربیان کانون و اجرای نمایش عروسکی و آشنایی با عروسک «قلیدون» و گپ و گفتگو با او و معرفی مناسبت عید غدیر آغاز شد.

همچنین، گروه سرود مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان، سرودی در مدح شهدای مدافع حرم اجرا کردند و رقیه کدخدایی عضو نوجوان این مرکز قصه «پروانه مغرور» را قصه‌گویی کرد.

این جشن با اجرای مسابقات شاد و پرنشاط برای حاضران و اهدای کتاب ادامه یافت و قصه مشارکتی «مادربزرگ مهربان» از سوی مهدیه عاقبتی مجری برنامه برای بچه‌ها اجرا شد.

بر همین اساس، سفر به کیهان و آشنایی با منظومه شمسی برای بچه‌های فرهنگسرای «ماه بنی‌هاشم» زیر سقف آسمان‌نمای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان مقدور شد.

این در حالی است که، آشنایی با ایستگاه فضایی، سفر به سطح خورشید و ماه و مشاهده تصویر واضحی از عطارد، زهره، قمر زمین، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس و نپتون و تشریح ویژگی‌های جنس، اتمسفر و اندازه تقریبی هرکدام و رصد خورشید با تلسکوپ از دیگر برنامه‌های پیک امید کانون کرمان برای بچه‌های فرهنگسرا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =