همراهی خوب بچه‌ها با کاروان شادی کانون استان قزوین

در راستای طرح سراسری«یک هفته با تماشاخانه‌های سیار کانون»، ویژه برنامه‌های واحد هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه کاروان شادی که در قزوین در راستای طرح سراسری«یک هفته با تماشاخانه‌های سیار کانون» برگزار می‌شود، روزهایی شاد و متنوع را برای بچه‌های استان رقم زده است.

در دهه ولایت و امامت (عید مبارک قربان تا غدیرخم)واحد هنرهای نمایشی کانون قزوین در قالب گروه پنجم کشور از ۲۵ تا ۲8 تیر با استفاده از یک گروه بومی و کامیونت نمایش سیار استان نمایش «هیس ما یک نقشه داریم»  را به کارگردانی مرجان مسگری بر روی صحنه برده است.

نویسنده و شاعر نمایش«هیس ما یک نقشه داریم»مهدی مردانی است و مرجان مسگری، سحر نجفی، زهرا کریمی و فریناز شیرخانی به عنوان بازیگر در آن حضور دارند .

قصه‌‍‌گویی، مداحی، اجرای مسابقه و معرفی فعالیت‌های کانون از بخش‌های دیگر این برنامه است.

گفتنی‌‍ست هدف از ویژه برنامه سراسری «عید تا عید با نمایش فیلم و تئاتر در شهرها و روستاهای ایران» ایجاد نشاط اجتماعی و پربارسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است و شورای شهر، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج ادارات، بنیاد غدیر استان، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام حسن (ع)، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) و فرمانداری ناحیه‌ی البرز با این برنامه همکاری کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =