حضور تماشاخانه سیار در سراسر کشور اتفاق خوشایندی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: اینکه تماشاخانه سیار به همه استان‌ها می‌رود باعث شده است که عدالت فرهنگی در تمام ایران ایجاد شود.

زهرا آبسوران در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به شش اجرای تماشاخانه سیار در استان آذربایجان غربی گفت: این تماشاخانه امروز دو اجرا در شهرستان‌های خوی و ماکو و روزهای آتی چهار اجرا در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب و تکاب خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی را در استان شاهد بودیم و خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان، همه برای دیدن برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون منتظر بودند.

مدیرکل کانون آذربایجان غربی ادامه داد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک حرکت بسیار خوبی است که در سطح کشور در حال اتفاق است و نمایش‌های خوبی در سطح و کیفیت عالی با جنبه‌های آموزشی اجرا می‌شود که مورد علاقه کودکان است.

آبسوران حضور تماشاخانه‌های سیار در سراسر کشور را اتفاقی خوشایند دانست و گفت: حضور تماشاخانه در استان آذربایجان غربی برکات زیادی داشته و بین بچه‌ها شور و نشاط و از طرفی عدالت فرهنگی ایجاد کرده است. ما در استان آذربایجان غربی شرایطی را ایجاد کردیم که مناطق کم‌برخوردار بتوانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و لذت ببرند.

وی در پایان گفت: ما در استان آذربایجان غربی سعی کردیم در کنار ‌برنامه‌های تماشاخانه و معرفی فعالیت‌های کانون و کانون زبان ایران، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین ویژه‌برنامه دهه امامت و ولایت را اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =