آموزش تخصصی و پرورش استعداد مهمترین هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت:کشف، آموزش تخصصی و پرورش استعداد از جمله مهمترین اهداف کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ،حمید رضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان در مراسم ویژه برنامه کودکان دیروز ،کودکان امروز که در مرکز  فرهنگی و هنری بیجار برگزار شد اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با داشتن ۲۱ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی با محوریت کتاب و کتابخوانی به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه‌ می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه فعالیت های ارزشمند و چشمگیری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفته است و اعضا این کانون موفق شده اند افتخارات زیادی را در عرصه ملی و بین المللی کسب کنند.

گوهری به اهمیت آموزش تخصصی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان تاکید کرد و بیان داشت: کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی شده با استفاده از توان مربیان برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان تلاش مضاعفی کرد چرا که آینده را این کودکان خواهند ساخت.

سرپرست کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به افتخار افرینی اعضا مرکز بیجار اشاره کرد و گفت:نمایش راز قله گاف از مرکز فرهنگی هنری  بیجار به  عنوان نمایش برگزیده هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد و این باعث افتخار برای استان کردستان و شهرستان بیجار است.

وی تاکید کرد: نمایش راز قله‌ی گاف به کارگردانی و نویسندگی سید یاسر هاشم‌زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار به روش نمایش سنتی تخت حوضی و تلفیق عروسک و بازیگر توسط اعضای مرکز بیجار اجرا شده است.

گوهری اضافه کرد: نمایش راز قله ی گاف علاوه بر کسب عنوان برگزیده، در بخش های بازیگری اول،  عروسک گردانی اول و در بخش کارگردانی نیز عنوان برگزیده را به خود اختصاص داد که این مهم نشان از استعداد و توانایی بالای اعضای مرکز بیجار دارد.

وی همچنین به اهمیت برگزاری پرشور کلاس های آموزشی تاکید کرد و اظهار داشت: امید داریم پس از وقفه دو ساله به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا با برگزاری کلاس های تخصصی و آموزشی کودکان این استان را شاداب تر و پر انرژی تر از قبل ببینیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در پایان عنوان کرد: کانون بر مبنای اساسنامه و ماموریت سازمانی خود برای رشد و پرورش فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند لذا لازم است با حمایت مسوولان استانی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف کانون در راستای تعالی اهداف کانون که همانا رشد و پرورش کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است، گام برداریم.

گفتنی است;در پایان از اعضا مرکز بیجار که در هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حایز رتبه های برتر شد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =