کد خبر: 316727
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
بازدید 195
اخبار تازه از مراکز کانون در شهرستان تاکستان

دیدار با سرپرست فرمانداری و برگزاری برنامه نجوم از آخرین اخبار مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در شهرستان تاکستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین سه مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان تاکستان وجود دارد که هم‌گام با دیگر مراکز استان به ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و...به کودکان و نوجوانان مشغول هستند.

بر این اساس مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۱ با هماهنگی با واحد نجوم دفتر استان  یک ویژه برنامه برای اعضای خود برگزار کرد.

در سفر ۶۰ عضو این مرکز به کهکشان با افلاک‌نمای کانون این کودکان و نوجوانان با حرکات زمین وماه ومفاهیم اولیه نجوم آشنا شدند.

هم‌چنین در همین روز مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو کانون تاکستان به دیدار اسدالله حمزه‌ای سرپرست فرمانداری این شهرستان رفتند.

گزارشی ازعملکرد کانون در این شهرستان و تشریح اهداف فعالیت‌های متنوع کانون، ارائه آمار اعضا و کتاب ‌در مراکزتاکستان، برشماری موفقیت‌های اعضا و برنامه‌های کلان مراکز از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

مسوولان مراکز در پایان درباره تامین اعتبار برای توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان به رایزنی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =