کد خبر: 316756
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
مسابقه نقاشی «آب  همان آبادانی است» در بیجار برگزار شد

مسابقه نقاشی «آب همان آبادانی است» با شعار صرفه جویی در آب برای گسترش فرهنگ استفاده بهینه از این مایه حیاتی در مرکزفرهنگی و هنری بیجار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان کردستان، مسابقه نقاشی «آب  همان آبادانی است» در راستای گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب با حضورمدیر کل کانون پرورش کری استان کردستان و اعضای کانون  و در مرکز فرهنگی هنری بیجار برگزار شد.
 سید یاسر هاشم زاده مربی مسئول مرکز بیجار به اهمیت برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: ای برنامه فرهنگی  آموزشی با هدف ارتقاء بهره‌وری و فرهنگ کاهش مصرف آب و مقابله با بحران کم آبی در بین اعضای مرکز و به زبان هنر به اجرا در آمده است.
وی با تاکید بر اهمیت نقش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه منابع آب در میان کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان افزود:با توجه به کمبود منابع آب و مصرف بی‌رویه آن لازم است تا برنامه های فرهنگی در قالب زبان هنر اجرا شود تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد.
هاشم زاده با بیان اینکه هرکدام از این کودکان می توانند سفیران فرهنگی در خانواده‌ها باشند عنوان کرد: هر کدام از اعضاء می‌توانند به عنوان سفیر آب، نقش مهمی در جامعه جهت آگاهی بخشی برای استفاده صحیح از آب ایفا کنند.
گفتنی است؛ این مراسم با همکاری اداره آبفای بیجار و در راستای مصرف بهینه آب برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =