کد خبر: 316763
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
بازدید 75
سه ویژه برنامه متنوع در مراکز کانون استان قزوین

در راستای تکاپوی تابستانی سه ویژه برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد و سالگرد آغاز به کار سه ویژه برنامه مناسبتی در مراکز کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان فعالیت‌های معرفی ایام، کارگاه کاردستی، نقاشی و نمایش خلاق را اجرا کرد.

هم‌چنین مربیان این مرکز  به مناسبت هفتمین سالگرد آغاز به کار این مرکز، مراسم جشن تولد برگزار کردند.در این برنامه با حضور 60 عضو مرکز کارگاه کاردستی(کلاه تولد)، اجرای سرود، شعرخوانی، مسابقه، معرفی فعالیت‌های مرکز از روز شروع به کار و خاطره‌گویی اعضا و مربیان انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون  محمدیه نیز به مناسبت سالروز عملیات مرصاد فعالیت‌های معرفی وقایع، معرفی شخصیت(سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت)، خاطره گویی از آن شهید، نمایش عکس این عملیات و بحث آزاد درباره جایگاه حماسه آفرینان دفاع مقدس را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =