تبیین درست مفاهیم دینی از رویکردهای موثر کانون است

با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری نشست تربیت دینی فرزندان در سالن نمایش مجتمع کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۱، نشست تربیت دینی فرزندان در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

در این نشست که با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، مشاوران اموربانوان دستگاه‌های دولتی و مادران علاقه‌مند به مباحث تربیتی حضور داشتند.

در این برنامه پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، لیلا ابراهیمی از مربیان فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری مجتمع دو نمونه از شیوه نوآورانه آموزش احکام حجاب و وضو به اعضای کانون را به صورت نمایشی اجرا کرد، در ادامه یک قطعه با عنوان دریای مهر در وصف مادر توسط رضا چگینی(خواننده و صداپرداز) اجرا شد.

 در ادامه طاهره سادات سیدی (مشاور امور بانوان قرارگاه خاتم الاوصیا ص) سخنران این برنامه از خاطرات نوجوانی خود از کانون و نقش موثر این مجموعه فرهنگی در جامعه سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به سفارش بزرگان دین درباره توجه به مقتضیات زماانه در تربیت فرزندان، با اشاره به فرازهایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درزمینه تربیت و حجاب، برخورداری از منطق، متانت و دوری از احساسات بی‌مورد را از تاکیدات ایشان برشمرد.

سیدی با اشاره به این که مادران پایه گذار تربیت خانوادگی هستند، بر نقش مهم و موثر آنان در ساماندهی خانواده و اجتماع تاکید کرد و خودآگاهی و امیدسازی را از وظایف ایشان در دوره حساس کنونی دانست.

این سخنران با تحسین عملکرد کانون در زمینه آموزش غیرمستقیم و خلاقانه مباحث دینی و معنوبی با جامعه هدف، تبیین درست مفاهیم دینی  را از رویکردهای موثر کانون  دانست که به درستی به دغدغه‌های جامعه پاسخ داده است و  در ادامه پیشنهاداتی در این باره مطرح کرد.

برپایی یک نمایشگاه عکس نوشته از جایگاه  و نقش موثر زنان در جمهوری اسلامی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =