دیدار سرپرست کانون کردستان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست کانون کردستان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پیرامون همکاریهای دوجانبه بین کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در نشستی با حضور سرپرست کانون کردستان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همکاریهای دو جانبه کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) بحث شد و در این جلسه بر همکاری دو جانبه بین دو سازمان تاکید شد و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قول هر نوع همکاری با کانون را دادند.

در این جلسه حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان در سخنانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 21 مرکز ثابت و 4 کتابخانه سیار روستایی می تواند برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد در تمامی شهرستان های استان در قالب تفاهم نامه به ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی بپردازد.

گوهری افزود: کانون استان کردستان با مربیان توانمند به اجرای فعالیت های متنوع و هدفمند فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان می پردازد.

رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی ضمن تشکر از همکاری مربیان کانون به کمیته امداد گفت: کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی با همدیگر همکاری خوبی داشته باشند و کمیته امداد هم آماده هر نوع همکاری با کانون می باشد .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان ، در پایان بر لزوم تداوم همکاری ها بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کمیته امداد امام خمینی(ه) تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =