برگزاری نشست هم‌اندیشی شورای فرهنگی بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون کهگیلویه و بویراحمد

شیوه‌نامه‌‎ی اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور اعضای شورای فرهنگی کانون کهگیلویه و بویراحمد مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور اعضای شورای فرهنگی و دبیر جشنواره قصه‌گویی شیوه‌نامه اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.
با خوانش شیوه‌نامه در شورای فرهنگی در بخش رقابتی جشنواره شامل:قصه‌گویی ملی،قصه‌گویی بین‌المللی،‌ قصه‌گویی آیین سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره ، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای(قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی و در بخش غیررقابتی با عنوان قصه‌گویی «برگزیدگان» و «بخش علمی» این رویداد فرهنگی در بخش جستار ، مقاله علمی، کتاب و پایان نامه به بحث و گفتگو پرداختند.
 تشکیل کمیته دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی،از جمله موضوعات مورد بررسی جشنواره بود.
در جلسه شورا مسئولیت بخش‌های مختلف جشنواره به واحدهای کارشناسی فرهنگی، هنری و ادبی، روابط عمومی، مسئول آموزش، مسئول حراست و کارشناس فناوری اطلاعات از سوی مدیر کل استان ابلاغ شد.
همچنین متن فراخوان کامل بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علاوه بر سایت اختصاصی جشنواره در سایت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به نشانی kpf.ir  و kanoonnews.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =