دیدار مدیرکل کانون سمنان با فرمانداران شاهرود و میامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌منظور گسترش همکاری و تقویت بنیه سخت‌افزاری این‌مجموعه‌ی فرهنگی و تربیتی با فرمانداران شاهرود و میامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ با ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و عباس طاهران‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان میامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در دیدار با فرمانداران حوزه‌ی شرق استان ضمن ارائه‌ی گزارش کوتاهی از وضعیت فیزیکی و تجهیزات و هم‌چنین فعالیت‌های کانون پرورش فکری، اظهار داشت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه در سال جاری سقف در فصل توسط دولت محترم برداشته شده پایه کمک به تملک در تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری توسط فرمانداران، مناسب دیده شود تا علاوه بر رفع بعضی از مشکلات در این زمینه در آینده با اتکا به آن بشود با تقویت بنیه سخت‌افزاری کانون، نتیجه‌ی خدمت به کودکان و نوجوانان را گسترش و تعمیق بخشید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از وقت‌گذاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیگیری امورات مربوطه و تأکید بر اهمیت این قشر جامعه در پیشرفت و تعالی آینده کشور، در زمینه‌ی ارتقای مبادی مالی موصوف قول مساعد داد.

سرپرست فرمانداری میامی نیز ضمن قدردانی از حضور فعالانه‌ی مدیرکل کانون پرورش فکری استان در مناطق محروم و تلاش مربیان کانون در خدمات‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار که میامی جزو آن است علاوه بر افزایش ۵۰ درصدی تملک کانون در این شهرستان، قول مساعدت و همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =