مشارکت دستگاه‌های اداری و فرهنگی در جشنواره قصه‌گویی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت برخی از دستگاه‌های اداری و فرهنگی استان از این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط  عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمدد  کبری اخلاقی نیا  در نشست با ارگان‌ها و سازمان‌های فرهنگی گفت: شایسته است تا از مشارکت و همراهی دستگاه‌های اداری ، شخصیت‌های دینی ، علمی و فرهنگی و کلیه عوامل تاثیرگذار که می‌توانند در روند کیفی وکمی جشنواره مثمر ثمر واقع شوند به نحو مقتضی بهره گرفت.

وی افزود: دستگاه‌هایی مانند استانداری  ، نهاد کتابخانه‌های استان ،فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امور مساجد ، حوزه هنری ، آموزش و پرورش استان ، بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و صدا وسیمای استان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در برپایی هرچه بهتر این جشنواره یاری می‌نمایند و جا دارد تا از زحمات و یاری این دستگاه‌ها تقدیر و تشکر شود.  

در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت قصه‌گویی به عنوان یکی از ارزشمندترین و اثرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی کانون و قدمت این جشنواره، از ارگان ها و دستگاههای فرهنگی خواست  تا شرایط حضور حداکثری هنرمندان و اعضا را در این فعالیت را فراهم کرده و با حضور و مشارکت پرشور این عزیزان بر غنای کیفی آن بیافزایند.

دبیر استانی جشنواره بین المللی قصه‌گویی  تاکید کرد : مشارکت پر شور اعضا و مربیان کانون در جشنواره قصه‌گویی موجب رشد کیفی آن خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =