کانون گنجینه مربیان فعال و توانمند/ تلاش برای کاهش دغدغه‌های مربیان و همکاران

مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری، کودکان را پایه‌های تمدن نوین اسلامی دانست و بر اهمیت ارتقا فعالیت‌های کانون در حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان در کشور تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در آیین معرفی و تکریم مدیرعامل کانون که صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنجینه‌ای از نیروهای فعال و دغدغه‌مند است که زندگی خود را وقف کودکان و نوجوانان کرده‌اند و کانون در این زمینه به مربیان خود متکی است.
وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران عامل سابق کانون و بیان این که کودکان و نوجوانان پایه‌های تمدن نوین اسلامی ایرانی هستند، از مسئولان کشور، وزیر آموزش و پرورش، هنرمندان و نویسندگان، کارکنان و مربیان و همه کسانی که به نحو مستقیم و غیر مستقیم با کانون همکاری می‌کنند خواست در دوره جدید از فعالیت‌های کانون حمایت کنند.
مدیرعامل جدید کانون اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که دغدغه مربیان و کارکنان کانون را به حداقل برسانیم و امیدوارم در دوره جدید بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان برداریم.
علامتی در ابتدای سخنانش یادآور شد: شخصیت من در سال‌های کودکی و نوجوانی با هدایت والدین در مساجد، کانون پرورش فکری، و اتحادیه انجمن‌های اسلامی شکل گرفت و در این زمینه خاطرات شیرینی از عضویت در مراکز کانون در ذهن من شکل گرفته است.
مدیرعامل کانون همچنین گفت: برنامه‌ها و رویکردهای جدید کانون پرورش فکری در دوره جدید آماده و تدوین شده است که در فرصت‌های آینده اعلام خواهیم کرد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد کانون به نقطه ثقل حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان در کشور تبدیل شود.
در این آیین که یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری، هنرمندان و نویسندگان عرصه‌های مختلف کودک و نوجوان و شماری از کارکنان و مربیان کانون حضور داشتند، حکم انتصاب حامد علامتی به‌عنوان مدیرعامل جدید کانون به وی اعطا و از تلاش‌های مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل سابق کانون قدردانی شد.
این آیین صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =