مدیرکل کانون آذربایجان غربی با برادر شهید رسول فرخی دیدار کرد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با برادر شهید رسول فرخی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران در این دیدار که با حضور محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باباساعی ادارات کل استان انجام شد، شهیدان را روشنگر طریق معرفت و مردانگی و تداوم راهشان را کمترین حق شهدا برای نسل امروزی عنوان کرد.

مدیرکل کانون استان، انتقال آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت را به کودکان و نوجوانان از مهمترین مسئولیت‌های کانون پرورش فکری ذکر کرد.

گفتنی است، نام یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه و همچنین نام پایگاه بسیج اداره کل کانون استان، مزین به نام شهید رسول فرخی می‌باشد.

شهید رسول فرخی در اوایل دهه شصت مدتی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همکاری پرداخت و در آبان سال ۱۳۶۲، در مرحله سوم عملیات والفجر ۴ در حالی که ۱۷ سال سن داشت به عنوان فرمانده گروهان انصار الحسین(ع) گردان حضرت مسلم لشکر ۳۱ عاشورا در ارتفاعات کانی مانگا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =