هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای دولت است

اخلاقی نیا ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دولت به‌ویژه محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر بر اجرای مطلوب برنامه‌ها، تأکید و اظهار کرد: هفته‌ی دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دولت را به شایستگی معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با هدف سیاست‌گذاری برنامه‌های استانی و بررسی شیوه‌نامه بیست وچهارمین جشنوراه بین المللی قصه‌گویی برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در روز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ با حضور کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون و کارشناسان و مسئولان مراکز با هدف سیاست‌گذاری برنامه‌های استانی و بررسی شیوه‌نامه بیست وچهارمین جشنوراه بین المللی قصه گویی برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه کبری اخلاقی‌نیا سرپرست کانون ضمن تبریک هفته دولت و روزکارمند تاکید کرد ؛ توجه ویژه مراکز حضور مؤثر در فراخوان‌های استانی و کشوری و توجه عمیق به استقلال مراکز دانست.

وی بیان کرد ؛ بیست وچهارمین جشنوراه بین المللی قصه‌گویی در اولویت برنامه‌های پیش رو استان است و تشویق مخاطبین و توجه به تولید قصه‌ها با نظارت کمی و کیفی را بااهمیت برشمرد. 

وی در ادامه از تمامی کارشناسان و مربیان خواست تا با برنامه‌ریزی و طراحی فعالیت‌هایی درخورِ مخاطب جامعه هدف در سطح شهرها و روستاها تلاش کنند و آن‌ها را با دستاوردها و فعالیت‌های خود آشنا سازند.

در این نشست برنامه‌های پیشنهادی هفته دولت، بخشنامه ایثار و شهادت ، دستورالعمل فعالیت در مناطق روستایی عشایری و آسیب پذیر ،پیشنهادات طرح جمعیت  وطرح حجاب و عفاف توسط کارشناسان بررسی شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =