«سمپاش» بهترین انیمیشن جشنواره فیلم علمی تخیلی‌ «سیدنی» شد

جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم علمی تخیلی‌ «سیدنی» به انیمیشن کوتاه «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین جشنواره فیلم علمی تخیلی‌ «سیدنی» در کشور استرالیا برگزار شد و انیمیشن «سمپاش» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از حضورهای متعدد بین‌المللی خود توانست جایزه این جشنواره را هم به خود اختصاص دهد.

فیلم‌های کوتاه انیمیشن از کشورهای هلند، آفریقای جنوبی، اسپانیا، بلژیک و کشور میزبان استرالیا نیز نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره علمی تخیلی‌ «سیدنی» بودند.

جوایز این دوره از جشنواره به بهترین فیلم کوتاه در دو بخش ملی و بین‌المللی، بهترین بازیگر مرد در دو بخش فیلم بلند و فیلم کوتاه، بهترین بازیگر زن در دو بخش فیلم بلند و فیلم کوتاه، بهترین کارگردان فیلم بلند و فیلم کوتاه، بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، بهترین فیلم دانشجویی و جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره اهدا شد.

شایان ذکر است «سمپاش» به تازگی در نهمین جشنواره فیلم‌های «فانتزی وترور» کشور اسپانیا، نهمین جشنواره فیلم‌های فانتزی رویایی «بوفالو» کشور آمریکا، هفتمین جشنواره فیلم کوتاه «لی بلولا دورادا» کشور دومینیکن، دهمین جشنواره فیلم «گاردانها» کشور پرتغال، دومین جشنواره محیط زیست «اینهریتنس» کشور ایرلند به نمایش در آمده است.

سومین جشنواره فیلم علمی تخیلی ‌ «سیدنی» با نمایش فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه از ۳ تا ۶ شهریور ۱۴۰۱ (۲۵ تا ۲۸ آگوست ۲۰۲۲) در محل جشنواره و سپس در دیگر نقاط استرالیا به نمایش درآمد و روز ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =